გაკვეთილის მთავარი თემა
|
წრფივი თანაბარაჩქარებული მოძრაობა
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე
|
გკვეთილის მნიშვნელობა აქტუალობა
|
მოსწავლემ შეძლოს წრფივი თანაბარი და არათანაბარი მოძრაობის განსხვავება სიჩქარის დროზე და აჩქარების დროზე დამოკიდებულების გრაფიკების აღწერა
|
გკვეთილის მიზნები დ შედეგები
|
დაკვირვების, აღწერის, აღრიცხვის,გაზომვის, კომუნიკაციის, ვარაუდის გამოთქმის, მონაცემთა ინტერპრეტაციის უნარჩვევების გამომუშავება.დაკვირვება თანაბარაჩქარებულ მოძრაობაზე გრაფიკების,ცხრილების პრეზენტაცია.
|
წინასწარი ცოდნა
|
გონებრივი იერიშით მოვაგონებ მოძრაობის ტრაექტორიის განმარტებას თანაბარი მოძრაობის სიჩქარის ფორმულას ,ერთეულს.არათათანაბარი მოძრაობის საშუალო სიჩქარეს.
|
შეფასების საგნები და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების კრიტერიუმებით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეულები კომპიუტერი.პროექტორი.სლაიდი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ .
Aფაზა.
1 აქტივობა
კლასის ორგანიზება. მასწავლებლის შესავალი სიტყვა.3 წუთი
2 აქტივობა-გონებრივი იერიში. ვენის დიაგრამა 5 წუთი.
აქტივობის მიზანი-წინარე ცოდნის გააქტიურება.
აქტივობის შედეგი:მოძრაობებიერთმანეთისაგან განსხვავდება სიჩქარის ცვლილებისა და ტრაექტორიის მმიხედვით. მოსწავლეები ახერხებენ მოძრაობებს შორის მზგავსებისა და განსხვავებების დადგენას.
Bფაზა-3 აქტივობა-ახალ მასალაზეგადასვლა.ინტერაქტიული ლექცია კითხვა-პასუხი( 8-10 წუთი)
მასწავლებელი მიმართავს კლასს ჩამოაყალიბონ რა შემთხვევაშიასხეული უძრავი ან მოძრაობს წრფივად და თანაბრად.პროექტორის საშუალლებით აჩვენებს,როგორ იცვლება თვითმფრინავის სიჩქარე აეროდრომიდან აფრენისას ე. ი. სიჩქარე იზრდება. მაწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს წრფივ ,თანაბარაჩქარებულ მოძრაობას, ხსნის აჩქარების ფორმულას, მის ერთეულს, სიჩქარეს თანაბარაჩქარებული მოძრაობისას-მოსწავლეტა დახმარებით(კითხვა-პასუხი)
პროექტორის საშუალებით მასწავლებელი აჩვენებს წრფივი თანაბარაჩქარებული მოძრაობის სიჩქარის დროზე და აჩქარების დროზე დამოკიდებულების გრაფიკებს და შესაბამის ფორმულებს.
4 აქტივობა -ახალ მასალაზე მუშაობა(5წუთი)
მასწავლებელი თხოვს წაიკითხონ აღნიშნული პარაგრაფი და გამოიყენონ კითხვა ნიშანთა სისტემა.
?-თუ წაკითხული ინფორმაცია გაუგებარია ან არაა საკმარისია
მასწავლებელი ითვალისწინებს რა კითხვა-ნიშანთა სისტემასიძლევა განმარტებას
Cფაზა
4აქტივობა-საკლასო დავალებაზე მუშაობა, წყვილებზე მუშაობა, ამოცანების ამოხსნა (8-10 წუთი)
მასწავლებელი არიგებს ბარათებს სადაც ჩაწერილია ამოცანები და დახაზულია ცხრილები. მასწავლებელი აცნობს კლასს სამუშაოს შესრულების ინსტრუქციას. მოსწავლეები გაუგებრობის შემთხვევაში ითხოვენ მასწავლებლის დახმარებას. მასწავლებელი აკვირდება მუშაობის შესრულების პროცესს.
5 აქტივობა
საკლასო დავალების პრეზენტაცია (8-10 წუთი)
მოსწავლეები აკეთებენ სასწავლო დავალებების პრეზენტაციებს, იყენებენ შესაბამის ფორმულებს და ხსნიან აჩქარების დროზე და სიჩქარის დროზე დამოკიდებულების გრაფიკებს.
6 აქტივობა- მოსწავლეტა შეფასება (2 წუტი)
მასწავლებელი იყენებს , როგორც განმსაზრვრელ ისე განმავითარებელ შეფასებას.
7 აქტივობა- საშინაო დავალების მიცემა (2წუთი)
|
Tuesday, June 27, 2017
წრფივი თანაბარაჩქარებული მოძრაობა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment